نوشته ی دل گرفته

سلام امروز اولین روزی که دارم مینویسم

یکشنبه۳۰ مرداد سال ۱۳۹۰ مصادف با   ۲۱رمضان ۱۴۳۲

و من در حالی که گونه هایم از اشک خیس است مینویسم.....مینویسم از قلب سوخته ام واز خدای خود تنها خدای خود تمنای این را دارم که نیم نگاهی به غنچه ی قلب سیاهم بیندازد تا شاید از پاکی وجود او  و نگاه او پاک وسفید شود

خدای خدای خوب و مهربانم من و قلب ....... دوست دارم در اسمان صاف تو اسمانی که سراسر پر است از محبت تو  ... دوستی تو... و عشق تو پرواز کنم ولی چه کنم که لایق این نیستم ...

خدایا کمکم کن .......بغض گلوم رو گرفته مغزم از کار افتاده دیگه نمیتونم فکر کنم حتی..........

حتی ...راجع به عظمتت  مهربونیات  چیکار کنم منو جزء بنده هات بدونی خدا

خدا جونم امشب شب ۲۱ رمضان شب قدر و همون شبی که مولا اقا امیرالمومنین به شهادت رسید

خدا جونم امشب میخوام خودت حاجت من و خانوادم و وهمه ی اونایی که حاجت دارن و بدی

یا علی

نظرات 1 + ارسال نظر
sanaz چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ http://dokhtaraktanhaaa.blogfa.com

سلامـــــــ
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬

اومدم یه خبری بدم و برم ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

آپم نمی خوای بیای ؟بدو بیا ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

♥☻♥مـــــــــــــنــــــــــتظــــــــرتــــــــــــــــــــم♥☻♥.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد